Digitálna interakcia/onboarding je proces, ktorý digitálne sprevádza ľudí od registrácie až po digitálny podpis a dáva im možnosť komunikovať so značkami, nech sú kdekoľvek, a dokonca prijímať poradenstvo na diaľku.
Digitálna interakcia/onboarding je proces, ktorý digitálne sprevádza ľudí od registrácie až po digitálny podpis a dáva im možnosť komunikovať so značkami, nech sú kdekoľvek, a dokonca prijímať poradenstvo na diaľku.
Phyon je digitálny nástroj pre onboarding, ktorý sprevádza spotrebiteľov a zákazníkov od registrácie až po digitálny podpis, a to všetko z pohodlia vzdialeného miesta, čím sa zefektívňuje čas aj náklady a zároveň zvyšuje bezpečnosť.
Phyon umožňuje definovať správne kroky prispôsobené firemným pracovným postupom a zodpovedajúcim spôsobom ich začleniť do firemných procesov a pracovných postupov.
Naživo detekuje identitu prostredníctvom automatického snímania tváre, pridáva návrhy na opravu chýb užívateľa a automatické označenia, keď je tvár snímaná správne.
V neposlednom rade v reálnom čase detekuje a získava šablóny na dokumentoch používateľov a zároveň poskytuje detekciu podvodov a kybernetickú ochranu pre globálnu identifikáciu digitálnej identity.
Predaj na diaľku je riešenie, ktoré riadi kompletnú predajnú cestu, mení zapojenie zákazníkov pomocou bezproblémového UX a zefektívňuje procesy:
Zníženie prevádzkových nákladov, zvýšenie produktivity a miery konverzie.
Zvýšenie počtu zákazníkov vďaka digitálnemu prístupu a spokojnosti zákazníkov.
Zníženie rizík podvodov, sankcií a poškodenie dobrej povesti a zefektívnenie dodržiavania predpisov.
Bezproblémovo zapojte zákazníkov a predávajte komplexné produkty a služby, pričom sa môžete spoľahnúť na jedinečný ekosystém e2e.
Nie je potrebné nič inštalovať, nulová digitálna zložitosť.
Kdekoľvek a kedykoľvek zákazníci chcú.